donderdag 30 augustus 2012

A NIGHT OUT ON THE INTERNET














Nou bois, school is weer begonnen, HEERLIJK :)



Nee,


want nu ik in de vijfde zit betekent school: STRESS, STRESS & UHH STRESS.

Gelukkig heb ik deze blog nog, waar ik al m'n agressie op kwijt kan, niet dat jullie daar erg blij van worden, maar het lucht in ieder geval erg op :)


Voor de  niet zeer sociale mensen onder ons, die geen duizend feestjes hebben dit weekend, heb ik hier wat online shops die je op je eenzame vrijdagavond kan gaan bekijken. Neem de tijd, want straks vind je iets wat je al lang aan het zoeken was en heb ik je weekend weer leuk gemaakt. Ik zeg alvast: Alsjeblieft, graag gedaan.


www.romwe.com     legendary

www.missguided.co.uk     get the look from celebrities 

www.office.co.uk/womens     best wedges in town.

www.tobi.com                  my little secret

www.girldivision.bigcartel.com      vogue teessss

www.nastygal.com              nasty & classy

www.storets.com               for ma indie lovers 

www.shopkoshka.com      kijken kijken niet kopen. DUUR. maar heel fijn :)



Happy shopping! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten