zondag 19 augustus 2012

City Trip: Berlijn























In mei dit jaar ging ik op uitwisseling met mijn klas naar Berlijn. Ik was er nog nooit geweest en was dus erg benieuwd (:

Ik was gelijk verliefd: Prachtige stad, prachtige winkels, prachtige jongens en een prachtig metrosysteem. 

Daarom ben ik deze zomer met één van m'n beste vriendinnetjes terug gegaan: Back To Berlin.

Het was weer geweldig: het was heerlijk weer en de jongens leken nog lekkerder dan vorige keer... Ik heb natuurlijk ook weer flink geshopt, van Urban Outfitters tot leuke vintage winkels!

De komende paar dagen zal ik over leuke plekken, winkels en eettentjes in Berlijn bloggen en ga ik je ook verliefd maken op Berlijn :) So be prepared! 

(Budget tip: je kan voor minder dan 100,- met de trein naar Berlijn reizen!)


HAUT REIN! 

(Tschüs)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten