woensdag 22 augustus 2012

TREND ALERT: GO MILITARY


























Al verschillende celebs zijn ermee gespot: Camouflage print!



Om eerlijk te zijn komt deze trend voor mij als een grote verrassing. Erbij lopen alsof je net uit terug komt uit Afghanistan zag ik nog niet helemaal voor me, maar langzaamaan begin ik het leuk te vinden.  Vorig jaar was de parka helemaal in (deze winter ook nog :))) maar nu wordt die wat opgeleukt met drie extra kleurtjes wat een camouflage print maakt. Een military jacket zou ik graag in m'n kast willen hangen... Toch maar even terug naar de Zara :)

De camouflage broek/jas/shirt zijn al gespot bij sterren als Rihanna EN Chris Brown (gaan ze voor hun relatie vechten?), Kim Kardashian en veeeel op de catwalk.

Nog geen idee wat je met deze trend moet? BOX. Ik moet het zelf ook nog uitzoeken, misschien vind ik het straks toch helemaal niks, maar als ik iets leuks tegenkom laat ik het jullie weten :) Hier wat voorbeelden via Polyvore:


 Links: 51,-  romwe.com
Boots: 51,- riverisland.com
Rechts: 95,- topshop.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten