dinsdag 21 augustus 2012

VERY VINTAGE















Shoppen in Berlijn: totaal niet mainstream.

Vintage shoppen vind ik één van de leukste dingen die er bestaan, lekker snuffelen in een muffig ruikende winkel opzoek naar dat ene mooie rokje of bloesje voor vaak minder dan 10,-. Je moet goed zoeken en soms vind je dan helemaal niks maar als ik dan iets heb gevonden ben ik door het dolle heen :) In Den Haag is er eigenlijk maar 1 klein vintage winkeltje waar ze wel leuke, maar niet zoveel dingen hebben: Cute but Wrong. Dus was zeker excited om in Berlijn te gaan shoppen!

Als je vintage wil shoppen in Berlijn, moet je zeker naar de 'Mehringdamm' in Kreuzberg gaan, je komt hier zeker tientallen ECHTE hipsters tegen en ze hebben de leukste winkeltjes. Zoals 'Checkpoint' en 'Garage' (zie hierboven), waar je 18,- betaald voor 5 kilo kleding! 


'Garage' is een grote kelder met vintage kleren en een nieuwe (iets duurdere) collectie, prachtige tassen en schoenen, hier heb ik zeer veel gescoord haha (:



Deze twee winkels moet je echt hebben bezocht als je een vintage liefhebber bent! Ik post later outfits met m'n nieuwe kleren!

Check out my outfits on lookbook: here!

CIAO BELLAS!



2 opmerkingen: