maandag 20 augustus 2012

FROZEN YOGHURT






















Frozen Yoghurt, iedereen smult ervan in Hollywood, want het is lekker, fashionable en gezond! Naja niet ongezond :)

Frozen Yoghurt, een grote hype in Hollywood, en het begint ook een beetje hier door te dringen. Het smaakt net iets anders dan yoghurtijs, en heeft veel minder calorieën en je eet er allemaal lekker vruchtjes bij en bijvoorbeeld kleine stukjes brownie. 

Frozen yoghurt ondekte ik een paar maanden geleden toen ik voor de eerste keer in Berlijn was. Ik was aan het shoppen in de Friedrichstraße en kwam toen langs een leuk cafétje 'Wonderpots'. Ik liep er samen met m'n vriendinnen gelijk naar binnen en we werden direct verwelkomd door een Nederlandse jongen achter de kassa. Ik koos voor frozen yoghurt met aardbeien en kleine stukjes brownie heerlijk.







De 2x in berlijn ben ik natuurlijk weer naar dit leuke cafétje gegaan. Het is een echte aanrader om te bezoek als je een keer naar Berlijn gaat. Het is supergezellig ingericht met leuke banken en stoelen en er liggen spelletjes om te spelen terwijl je je heerlijke bakje frozen yoghurt eet :)

In Nederland kan je Frozen Yoghurt eten in de negen straatjes in Amsterdam: Frozz en in de bijenkorf in Amsterdam!

Voor meer info: klik hier!

Dag poepieeees!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten